Na základě těchto 4 důležitých věcí vás lidé hodnotí a vy o tom ani nevíte

Téměř ihned, co lidé poznají nějakého nového člověka, jej hned analyzují a hodnotí. Všímají si detailů, na jejichž základě si utvářejí názor. Možná se vám to bude zdát cynické, ale takovému posuzování se stále více přikládá velký důraz nejen při výběru partnera, ale i potenciálního zaměstnance.

Podání ruky

Extroverta poznáte podle pevného stisku ruky, který vyzařuje sílu a jistotu. Takoví se nebojí ukázat své hodnoty, názory a pocity. Naopak submisivnější osoby mají stisk mírnější, slabší a jemnější. Prezentují tím často své nízké sebevědomí či strach.

Barva oblečení

To, co máme na sobě o nás hodně prozrazuje, zvláště pokud jde o barvu oděvu. Emotivní duše s citem pro umění a detaily si povětšinou vybírají tmavší barvy, hlavně černou. Odvážné a provokativní osoby rádi sáhnou po červené, protože chtějí žít naplno. Pokud milujete bílou, jste organizovány a logicky smýšlející, máte analytické myšlení a cit pro přesnost. Zelené outfity si vybírají loajální a oddaní lidé, naopak milovníci modré jsou zase stabilní, ohleduplní a citliví.

Zlozvyky

Woman standing amidst a busy office going crowd hooked to their mobile phones. Businesswoman holding her hand bag standing still on a busy street with people walking past her using mobile phones.

Klepání perem, kousání nehtů či nejčastěji – hraní si s vlasy. I když jsou to činnosti, které se většinou spojují s nudou, na ostatní mohou působit jako projev nespokojenosti, netrpělivosti či frustrace. A tak určitě působit nechcete.

Oči

Naše zrcadlo do duše ví o nás prozradit asi nejvíc ze všeho. Všímaví lidé dokáží z očí vyčítat, jak se cítíme, na co myslíme, dokonce i to, zda lžeme. Dokonce i barva je důležitá. Modroocí lidé jsou údajně drzí, majetničtí a je u nich větší pravděpodobnost alkoholismu než u osob s tmavšíma očima. Osobní setkání vždy nejvíce obohatí oční kontakt. Jeho nedostatek často odhaluje nízké sebevědomí či slabou vůli.

Nejnovější články

Je Valentýn a jste singly? Neutápejte se v slzách,...

Vánoční šílenství se pominul a televizní reklamy nám připomínají, že se blíží opět něco velkého – Valentýn. Zadané ženky pobíhají po obchodech a vybírají...

Další články autora